Mskill ft DJ Paddy - Why (Produced by Endless) Mp3 Download - Lyrics



Mskill X DJ Paddy - Why
Produced by Endless



Mskill, a rising artist from Enugu state drops his first hit titled WHY with DJ Paddy. From the song,  he is really a very promising talent.

Download Mskill ft DJ Paddy - Why (Prod. by Endless) Mp3

 Lyrics 
Oh baby no dey break my heart
No dey use my heart to dey play wayo,
shey you promise me sa na lie say you no go leave o
Na because of you wey i just kolo
Nne, the love wey i get for you no be hide and seek,
No be cunning cunning love wey i get for you


This kind thing wey i dey feel now, say i've never felt like this before
Wey dey make a bad man to dey fall hand
Folake you dey fall hand ×2.

Odo you go wound person
Odo you go kill person
Shey you know you go kill person
Nwata agbawala m isi o ×2
Why o ×5
Why o ×2 Why you dey do me this way.



From a very very long time i done dey call you phone,
you no dey pick at all,
Abi you think say man na fool?
Folake make you no dey try give me lamba
Obianuju for your love I done kolo
If i cry for you them go say me done dey jonse
See i done try to see whether the things go work


This kind thing wey i dey feel now, say i've never felt like this before
Wey dey make a bad man to dey fall hand
Folake you dey fall hand ×2.

Odo you go wound person
Odo you go kill person
Shey you know you go kill person
Nwata agbawala m isi o ×2
Why o ×5
Why o ×2 Why you dey do me this way.


From a very very long time i done dey call you phone,
you no dey pick at all,
Abi you think say man na fool?
Folake make you no dey try give me lamba
Obianuju for your love I done kolo
If i cry for you them go say me done dey jonse
See i done try to see whether the things go work


Download Mskill ft DJ Paddy - Why (Prod. by Endless) Mp3



1 comment:

Tip - Avoid adding Link in your comment 👌
We will get back to you within 24 hours

Powered by Blogger.